Kycklinggryta med jordnötssmak

Dagens middag blev en liten enkel favorit som jag inte gjort på evigheter. En enkel kycklinggryta med jordnötssmak. Den kanske inte får en såndär väldigt vacker framtoning, men den smakar verkligen riktigt gott! Jag serverade grytan med ris och en stor grön sallad, även om grytan innehåller lite grönsaker så skadar det inte att fylla…Fortsätt läsa Kycklinggryta med jordnötssmak

Tillbaka på gymmet

Mitt dygn är lite upp och ner, sov väldigt länge idag vilket resulterar i att jag är väldigt pigg just nu. Igår åkte vi hem till Örebro eftersom Marko jobbade idag, så då kunde jag gå till gymmet under dagen. Riktigt härligt att få svettas ordentligt, jag var lite tidsoptimist och fick springa till bussen…Fortsätt läsa Tillbaka på gymmet